Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

1. констатирани липси;

2. дефекти на стоката.

Рекламацията се предявява до пет работни дни след покупката.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

1. възстановяване на заплатената сума;

2. заменяне на стоката с нова;

3. отбив от цената;

ОТГОВОРНОСТИ

Електронният магазин не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени продукти. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас продукт, Вие ще бъдете информирани по телефона или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативи.

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА

В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

1. Запазен добър търговски вид.

2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

3. Пощенските разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

Shopping Cart