Често задавани въпроси
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
1. констатирани липси;
2. дефекти на стоката.
Рекламацията се предявява до пет работни дни след покупката.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. възстановяване на заплатената сума;
2. заменяне на стоката с нова;
3. отбив от цената;
ОТГОВОРНОСТИ
Електронният магазин не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени продукти. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас продукт, Вие ще бъдете информирани по телефона или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативи.
ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА
В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
1. Запазен добър търговски вид.
2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
3. Пощенските разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.